Nowe logo kanału Travel Channel!

Szanowni Państwo,

Travel Channel, należący do Scripps Networks Interactive, światowy lider rynku telewizji podróżniczych, ogłosił przeprowadzenie największej w historii kanału kampanii odświeżającej markę.

W ramach zmiany, nowa ramówka zapełni się ponad 400 godzinami dodatkowej zawartości. Pojawi się sześć nowych kategorii programów – Przygoda, Dokument Podróżniczy, Lifestyle, Kuchnia, Luksus i Pasja Podróżnicza. Nowe serie mające premiery w kwietniu i maju to między innymi Motocyklem po Państwie Środka (10 kwietnia o 20:00 i 20:30), Świat według kobiety (6 maja o 19:00), Hotelowe rewolucje – ciąg dalszy nastąpił (22 kwietnia o 20:00), Karaibska uczta Jonathana Panga
(23 kwietnia o 21:00), Travel Like A President (15 maja o 19:00) oraz Najwspanialsze trasy motocyklowe na świecie – Rosja (27 marca o 20:00).

Travel Channel jest wiodącym światowym kanałem podróżniczym nadającym w 21 językach do 130 krajów w Europie, Środkowym Wschodzie, Afryce oraz Azji-Pacyfiku przez 24 godziny. Travel Channel International jest częścią Scripps Networks International, globalnego działu producenckiego Scripps Networks Interactive, Inc.  Medialne portfolio firmy zawiera również popularne telewizyjne i internetowe marki lifestylowe takie jak HGTV, Food Network, DIY Network, Cooking Channel oraz Great American Country.